Šaldytuvo defektas. Ką daryti jei trūkumai pastebėti per vėlai?

Pastebėjote defektą per vėlai? Patys kalti!

Straipsnį publikavo: Administratorius
Publikavimo data: 2014 vasario 12

Šaldytuvas – buities prietaisas, be kurio neįsivaizduojama kasdienybė. Tai ir nemenkas pirkinys. Deja, ne visada pirkimo procesas suteikia tik geras emocijas.

Į tokią nemalonią situaciją pakliuvo viena pirkėja: išpakavus šaldytuvą paaiškėjo, jog šis yra su įlinkimais. Kadangi pardavėjas prekės pakeisti nesutiko, teko pradėti kovą už teisybę.

Moteris, kuri įsigijo nepatenkinamos būklės prietaisą, sako asmeniškai patyrusi „vartotojų teisių“ sąvokos bejėgiškumą. Pirkėja pasipiktinusi, kad į bėdą patekęs vartotojas lieka be pagalbos.

Nemaloni istorija prasidėjo nuo šaldytuvo įsigijimo internetinėje parduotuvėje „TC prekyba“. Dukrai pirktas buities prietaisas buvo išpakuotas ne iškart, o po dviejų savaičių, mat bute vyko remontas. Išpakavus laukė nemaloni staigmena – šaldytuvo defektas. Kalbos su pirkėju baigėsi vartotojų nenaudai – teigta, jog defektai pastebėti per vėlai.

Supratus, kad su pardavėju susitarti nepavyks, kreiptasi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Sužibo vilties spindulys – paaiškėjo, kad prekės grąžinimo laikotarpis gali siekti iki dvejų metų. Deja, vėliau pasigirdo abejonės ir vieninteliu keliu liko teismas. Plačiau apie šią situaciją, jos baigtį ir įstatymus skaitykite: http://www.delfi.lt/verslas/manolitai/nekokybiska-saldytuva-isigijusi-moteris-lietuvoje-rasti-teisybes-neimanoma.d?id=63919494

 

Klausk specialisto !